29 Mayıs 2012 Salı

Windows 7 Starter Arkaplan Değiştirme (Wallspaper) Programı %100

Merhaba arkadaşlar.Gelen istek üzerine günlerdir Windows 7 Starter'da arkapalan (desktop) değiştirmek için uğraşıyorum ve sonunda buldum.Hiç bir makale için bu kadar uğraştırğımı hatırlamıyorum.Arkaplan değiştirmek için starter kulanmam gerekiyordu.Ama halihazırda bulunan içi program dolu özelleştirilmiş ultimate'me kıyamadım. (: O yüzden viritualboxile malum sistemimin içinde Windows 7 Starter'ı kurdum.Bunu yapmak benim için çok zor oldu.Malum sistemim celerom 2.4. ram 768 ((: .. Kurulumu bir dert oldu çalıştırması bir dert.İmkansızı başardım diyebilirim.Yabancı platformlardaStarter'da arkapalan değiştirmenin imkansız olduğundan bahsediliyor ve Home edition yükseltmesi tavsiye ediliyor.Bunlar imkansız diye birşey yok bilmiyorlar galiba.Kim yapmışsa bu programı Allah Razı olsun.O iğrenç arkaplan ileStarter çekilmez..

Windows 7 Starter ilk görünüm;

Starter'da arkaplan değiştirmek için Regedit'in altını üstüne getirdim.Ama yapamadım.Yabancı bir sitede arkaplan değiştirme programı buldum.Bir çok program denedim ama çalışan sadece bu.Çok basit ama dertlere derman bir program.Kullanımı da oldukça basit.Öncelikle programı buradan indirin.(Alternatif olarak buradan indirebilirsiniz.)Kurulumu yaptıktan sonra programı çalıştırın.Program görüntüsü ;



Browse'den istediğiniz bir resimi seçin ve Apply'e basın.''Please log off for changes to take effeck'' yazısını gördükten sonra makinayı kapatıp açın.Aşağıdaki resimde de gördüğünüz gibi arkaplan değişiyor.Dediğim gibi denedim ve çalışıyor.

Resmi büyük olarak görmek için üstüne tıklayın.Pencerenin içinde Windows 7 Starter var. Viritualbox kullandığımı söylemiştim.Bir yanlış yok.


Konu Tamamiyle Alıntıdır ...
Kaynak  : CybeR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder