25 Temmuz 2014 Cuma

Hazan & Aven

Hazan - Kırlarda çiçekler artık bensiz açacak..

Aven - Sensiz kırların bir anlamı yok çiçekler açmaz oldu güneş sensiz doğmuyor

Hazan - Belkide biraz böyleyiz ama başka olmak gerekiyor aslında ve aslında böyle değiliz, olması gerekeniz.

Aven - Sen gittiğinden beri duygularımın körelmesin den korkardım.korkardım dedim ya korktum, köreldim.

Hazan - Korktuğunda her şey bir anda gerçekleşebilir, tıpkı aşk gibi...

Aven - Beklemeden, umut etmeden,gözlerim dalmadan acaba gelir mi diye beynimi allak bullak eden sorulardan kaçarcasına..

Hazan - İçime çekiliyorum kaplumbağa misali korkak, ürkek ve cesaretsiz...

Aven - Anlayacaksın bir gün senin için dökülen bir damla yaşın ne anlama geldiğini.

Hazan - Anlamak için illa ağlamak gerekmez ki bir bakış yeter bin sözü beyan etmeye.

Aven - Bir söz bir cümle her şeyi anlatır aslında ama anlatacak ne bir cümle ne de bir söz var.

Hazan - Sadece duygular var içimde dile, kelama gelmemiş duygular.

Aven - Duygular aslında hiç var olmadı sadece bizler varlığını zannettik.

Hazan - Zannettiklerimiz işte yanılttı bizi oysaki hep vardı onlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder