25 Temmuz 2014 Cuma

Siyah kelebek

Akşam dalgalar vurur sahil boyuna vurur içimi yıkar Siyah kelebeklerim uçar delice ahım ölüme kadar...Nefes nefese kalışların gizinde sanki bilinmez bir yerlerde bilinmez renklerde bilinmez diyarlarda nerde ??? hangi masalda hangi hikayede siyah kelebeklerim gecelerde suskun çaresiz bitkin.


Dil lal olmuş gülümsemeler donmuş gözyaşı kurumuş öylesine bakar olmuş.Acıyan kalplerin iniltileri kalmış geriye hüzün denizleri kurumuş çöl olmuş akmıyor pınarlar coşkusunu yitirmiş bir denizin ortasında dalgalara inat kürek çekmekmiş biçare gidememek ileri aynı yerde dolanıp durmakmış meğer.

Düşlermi gerçeklerimi savaştığım ne sevgi ne aşk ne kaybettiğim yıllar anılar ağlıyor bende bulduğum her yol çıkmaz sokakmış anladım.

Yaşanmamış sevdalar nerde kimlerde küllerin arasında bulmuştum kendimi enkazın içinde biri vardı tuttum elini buz gibiydi ısıtmadı elimi son kor dedim ama elimdeki el soğuktu can yoktu sanki gözlerinde bulmak istedim ateşi ama bulamadım.

Siyah kelebekler uçuştu birden ömürleri çok kısa ne yaşarlarlarsa kar sayarlar ölürler kısa sevdalarda nefessiz. Anlamsızca çırpınan bir kelebektir hayatta bir gün yaşayacağını bilsede sonsuzluğa yolculuk umar beyhude yalnız savaşçılar gibi.

Zamanları kalmasada umutları vardır belkide her saniyedeki amansız yalvarışlarıdır hayata siyah gölgelerde yaşamaksa hayatı sadece özgürlüktür ödülleri galiba ben kimsenin sevdasına giren bir düş değilim imkansız hayallerin baş rolün deyim bir umut yada bir bekleyişimi savaşım siyah kelebeklerinyolundayım ...


Pır pır kanatlarındaki mavi lekelermiyim siyah kelebeğin! Yaktım kül ettim herşeyi katlettim hayalleri nicedir düşlemem ben bir aşkı korsuz ateş sönmüş kül olmuş bu diyarda nicedir görmem bir rüya uykular terk etmişse bedeni ...Hayat okadar güzel ki zorlukları olmasa ,insanlar okadar güzel ki yalanları olmasa,Aşklar okadar güzelki sahte olmasa birde ayrılık eklenir yaşamlara. Ruhun çapraşıktır gidişi.Ama böyle kara giyinmiş gecelerde anlıyor ki insan; ruh bedenden hızlı tüketiyor kendini…

Kaçabileceği hiçbir an, hiçbir anı kalmayan sahipsiz bir varlığa dönüşüveriyor bir anda.Tek gördüğüm dışardan gözlemlediğim kapanmayan yaralarımı çağrıştıran duvarlarımdaki kapanmayan ertelenmişliklerim ve kördüğüm...

Avuçlarımda çözemediğim kördüğüm Sevmek vazgeçiştir ertelemeyi bilmektir severek gitmektir her masal mutlu sonla bitmiyor ve her sevda unutulmuyormuş birden gidenler en zor gidenlermiş. Bazen bomboş bakmak gerekiyormuş hayatın yalanlarına yalanları gerçek sanmak anlamsızmış anlamadan yaşamak gerekiyormuş.

Zaman ...her aşk birkaç dakika sonra unutulacak bir yalan, her söz hiç edilmemiş bir yemin kadar emanetsizken, gönlüne alıp da sevdiğin insanın sözleri canını yakarsa, unutma, zalim aşklar zamanındayız...

Aşk için ölmeli aşk o zaman aşktır sözleri şarkılarda kalmış çünkü şimdiki zaman zalimlerin zamanı. Sonunu yazamadığım bir sevda masalıdır...



SİYAH KELEBEKLER NEFESSİZ GECELERDE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder