21 Mayıs 2012 Pazartesi

Sabır !

Sabah sabah sabrımı zorluyorlar ...
Anlamadım arkadaş bu kadar ses niye ?
Saat daha sabahın 9 u ve ben 7:30 'da anca uyuya bilmişim ...
Resmen sabrımı sınıyorlar ..
Acaba Koray ne kadar dayana bilecek diye ? 
Sanki inadıma yapıyorlarmış gibi 
Sabahın 9unda duvarlara vurmaya başladılar ...
Ya ben uyumak istiyorum ....
Siktir olup gidin aq yerinden 
Günler, saatler çuvala mı girdi ?
Gözlerim kapalı yazıyorum şuanda düşünün o haldeyim 
Tüm gece uyumamışsın uyuyana kadar canın çıkmış 
Tam böle uykunun en tatlı yerlerinde gelip nedeni bilinmedik bir ses tarafından uyandırılıyorsun ..
Yok hacı bunlar kesin sabrımı sınıyor beni ...
Şeytan çık bu ses aq sabah, sabah ne diye sor diyor sonra gel tekrar yat 
Neyse ses kesildi ben uyumaya gidiyorum tabi 5 dakika sonra tekrar başlamazsa ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder