23 Mayıs 2012 Çarşamba

Uğur Eren'den kısa ve öz bir yazı



Son 2 aydır haftada en az 10 iş adamı, siyasetçi, doktor, sanatçı, reklamcı, hukukçu vb. gibi iyi derecede bilgi, birikim, kültür ve eğitim gerektiren meslek mensuplarına rap dinletiyorum.

Hepsinden aldığım ortak cevap; “ben rapi böyle bilmiyordum, benim dinlediklerim daha farklıydı” oluyor.

Genelde dinlettiğim isimler: Tepki, Pit10, İndigo, Hayki, Buğra Milat, U.La.Ş , Ados, Dilkeş Kârdâr, Beta, ve şuanda hatırlayamadığım birkaç kişi daha…

Hepsi seviliyor, hepsi beğeniliyor ve hepsinin diğerleri gibi yapmadığı, farklı olduğu söyleniyor.

Özelliklede küfür olmadığı, şarkıdaki her kelimenin anlaşılır olduğu ve konu alınan duyguyu iyi olarak yansıtabildiği yorumu yapılıyor.

Çok merak ediyorum bu adamlara daha önce kimleri dinletirlerde rapi bu kadar kötü biliyorlar?

Kaynak : Uğur Eren


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder